tisdag 27 november 2007

ring rostig Lucia i år

så här nära luciafiranden störde mig in i ryggmärjen att jag inte kommer att sjunga någonstans, att jag inte sjungit alls sedan skolan slutade. nu är ett sådant läge så Ania hade sagt: -"Elin! börja sjung igen, du måste börja sjunga igen!"
Jag måste börja sjunga igen. Rösten är mer än ringrostig och jag har tur då jag kan hålla en ren ton. jo så hemskt är det. Inte kul alls.
Johanna är på väg hem till mig nu i alla fall. så längesedan vi sågs nu. det är över en vecka sedan.
men nu ska jag gå och klä på mig.
So long!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Om du vill kan du o jag sjunga luciasånger tillsammans :p

Anonym sa...

När jag läser dina inlägg så känns det som att du mår bättre nu! Bättre än du gjort på länge?
Jag har sagt det förut och jag säger det igen, BÖRJA SJUNG! Och det den 10 januari i sofielunds Gospelkör. (eller vad den hette,hihi)
Älskar dig min hjärtevän! /A