lördag 17 november 2007

Herrarnas nästa?

Kvällen igår blev grymt lyckad! när jag, pappa och Isis öppnade hissdörren stod dem alla där och sjöng för mig! det går inte att beskriva med ord hur glad jag är över att ha så fina vänner.
Efter att vi ätit oss mätta på både paj och glass blev det, som alltid, picture neary, och eftersom ingen verkade hålla ställningen så tror jag att mittlag vann!
Sedan stack vi ungdomar ut till choklad där vi träffade ytterligare vänner, kunde dte bli bättre?
jag dansade konstant från att det jag kom till det jag gick, så himla kul men tro fan att jag var trött när jag kom hem.
Kom väl i säng vid halv fyra tiden, inte sådär vansiningt sent men det kändes bra.

MEN! ja, MÄN! jag måste bara säga, va fan brudar? visst jag ska inte säga att jag inte är fåfäng eller uppskattar att det finns speglar på toa när man är ute men helt ärligt!
när det trängs tio tjejer på en toa som rymmer högs fyra, och man inte kommer förbi om man verkligen måste på dass, då jävlar blir jag irriterad. och alla står i klackar och u-ringat och lockat hår! Sorry men jag klarar inte vissa hetroställen under 20!
kanske ska gå på herrarnas nästa gång :P

Inga kommentarer: