fredag 16 november 2007

...kanske du tror att festen tagit slut...

eftersom födelsedagen var lugn, middag med familjen, samt en nykter utgång med mina vänner ska jag idag sätta betydelsen på ordet FESTA!
ikväll, klockan 18 ska jag vara redo för ta mig vidare på fest. det är allt jag vet. för då kommer antingen en av mina vänner hit för att hämta både mig och far min, eller så får jag mig en väg beskrivning, till självaste partyt! det är en såkallad, halvöverraskningsfest. jag vet ju att det ska vara men inte vad som händer, vart jag ska, eller vem som kommer! jag ska tydligen inte äta allt för mycket innan heller!

VÄNNER ni har sagt att jag inte ska förvänta mig för mycket,men helt ärligt jag skiter i om jag hamnar i en kontejner och sjunger snappsvisor eller sitter i en unken soffa mer er hela kvällen! jag är så grymt glad att jag har er och att ni gör detta! älskar er<3



...men det jag säger är, den har inte ens börjat!

Inga kommentarer: